Tedavilerimiz

Yatılı Fizik Tedavi
Yatılı fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetleri. Uzun süreli bakım ve yoğun tedavi programları ile sağlığınıza kavuşun.
Robotik Rehabilitasyon
Robotik rehabilitasyon ile felç, inme, serebral palsi ve Parkinson tedavisi. Uzman ekibimizle omurilik yaralanması ve yürüme robotu terapileri.
El-Kol-Omuz Robotu
Robotik rehabilitasyon için el, kol ve omuz robotu tedavisi. Uzman kadromuzla el, kol ve omuz rehabilitasyonu hizmetleri.
Yürüme Robotu
Uzman ekibimizle yürüme robotu tedavisi. Robotik yürüme terapisi ile felç, inme ve omurilik yaralanması tedavisinde etkili çözümler sunuyoruz.
Sanal Gerçeklik (VR) Rehabilitasyonu
VR rehabilitasyonu ile sanal gerçeklik terapisi. Uzman ekibimizle fizik tedavi ve nörorehabilitasyon için yenilikçi VR tedavi yöntemleri.
Nörolojik Rehabilitasyon
Felç, serebral palsi, Parkinson ve multiple skleroz tedavisi için nörolojik rehabilitasyon. Beyin hasarı ve omurilik yaralanması rehabilitasyonunda uzman ekip.
Ağrı Tedavisi
Ağrı tedavisi ile kronik ağrılarınızdan kurtulun. Uzman ekip ve modern yöntemler ile ağrı yönetimi ve fizik tedavi hizmeti sunuyoruz
Hilterapi
Uzman kadromuzla hilterapi. Kronik ağrı, kas-iskelet sistemi ve eklem tedavisinde yüksek yoğunluklu lazer terapi yöntemleri sunuyoruz.
Magnetoterapi
Manyetik alan tedavisi ile kronik ağrı ve kas-iskelet sistemi sorunlarını giderin. Magnetoterapi ve fizik tedavi hizmetlerimizden yararlanın.
Elektroterapi Tedavileri
Uzman kadromuzla elektroterapi tedavisi. Ağrı yönetimi ve kas stimülasyonu için etkili elektriksel stimülasyon yöntemleri sunuyoruz.
Traksyion
Uzman fizyoterapistler eşliğinde traksiyon tedavisi. Bel ve boyun fıtığı, omurga traksiyonu ve kas-iskelet sistemi tedavisinde etkili çözümler sunuyoruz.
Ozon Tedavisi
Uzman kadromuzla ozon tedavisi. Kronik hastalıklar, anti-aging ve genel sağlık için ozon terapi yöntemleri sunuyoruz.
İncele
ESWT (Şok Dalga Tedavisi)
Uzman kadromuzla ESWT (şok dalga tedavisi). Kronik ağrı, tendon ve kas-iskelet sistemi ağrılarında etkili tedavi yöntemleri sunuyoruz.
Eklem Enjeksiyonları
Eklem enjeksiyonları ile eklem ağrısı ve osteoartrit tedavisi. Uzman ekibimizle kortizon ve hyaluronik asit enjeksiyonu hizmetleri.
İncele
PRP ( Kendi Kanınızdan Gelen Şifa )
PRP enjeksiyonu ile spor yaralanmaları ve Ortopedik rahatsızlıklarda tedavi.
Kök Hücre Tedavileri
Uzman kadromuzla kök hücre tedavisi. Hücresel tedavi ile eklem, kas-iskelet sistemi ve spor yaralanmaları tedavisinde etkili çözümler.
El Rehabilitasyonu
El Rehabilitasyonu ile elinizin fonksiyonunu tekrar kazanabilirsiniz. Detaylı için sitemize göz atabilirsiniz
Manuel Tedavi ve Manipülasyon
Eklem ve kas-iskelet sistemi ağrıları için manuel tedavi ve manipülasyon. Uzman kadromuzla etkili manuel terapi yöntemleri.
Nöral Tedavi
Sinir ağrıları ve kronik ağrı tedavisi için nöral tedavi. Uzman kadromuzla nöral enjeksiyon ve ağrı yönetimi hizmetleri.
Kuru İğneleme
Kas ağrıları ve myofasiyal ağrı tedavisi için kuru iğneleme. Uzman kadromuzla etkili trigger point ve kuru iğne tedavisi hizmetleri.
Dil ve Konuşma Terapisi
Dil ve konuşma terapisi ile konuşma bozukluklarını giderin. Afazi, kekemelik ve ses terapisi uzman ekibimizle tedavi edilir.
İncele
İdrar Kaçırma (Üriner İnkontinans)
İdrar kaçırma (üriner inkontinans) tedavisi ile mesane kontrolünü geri kazanın. Uzman ekibimizle pelvik taban egzersizleri ve rehabilitasyon.
Pilates
Klinik pilates ile vücut güçlendirme ve esneklik artırma. Uzman fizyoterapistler eşliğinde pilates egzersizleri ile sağlığınıza kavuşun.